A jó adwords szöveg

A Google Adwords hirdetések felépítéséhez sok szövegre, tartalomra lesz szükséged. Képzelj el egy „kampányt” a Te első kampányodat. 

A célod legyen az: tornacipőt szeretnél eladni. Van belőle neked férfi, és női is. Minden méretben kapható, és van a férfiből, és a nőiből is 10 féle színed. Ráadásul a nőiben van magas szárú. Nos ezeket szeretnéd eladni adwords kampányokkal. Hogyan kezdesz neki?

Azt már biztosan látod, hogy rengeteg szöveget kell írnunk, és rengeteg kulcsszóval dolgozni: mindezt a lehető leghatékonyabban.

Az adwords hirdetéseid szövege 25/35/35 karakter lehet: ez azt jelenti, hogy az első sorod 25 karakter lehet összesen. Ebben benne vannak a szóközök is. Ez alatt a 25 karakter alatt kell egy olyan figyelemfelkeltő szöveget írnod, ami miatt majd az aki tornacipőt keres: annak a Google megmutatja a hirdetésedet, és a leendő vásárló rákattint, mert érdekli.

Mit írnál abba a 25 karakterbe? És mit írnál a következő 35, és az azt követő 35 karakterbe?

Hogyan tennéd magad profin érdekessé? Hogyan csábítanád a felhasználót arra, hogy ne a konkurenciára: hanem a te oldaladra legyen kíváncsi? Hogyan oldod meg azt, hogy aki lány, piros 36-os tornacipőt keres, neki azt ajánld, aki 42-es férfi feketét, annak azt?

Már ez is annyi munka, amit nem biztos, hogy Neked kell megcsinálni. Mert amíg te szöveget írsz, ki foglalkozik az üzlettel?

 A Google adwords egyik legnagyobb kihívása a szöveg, a jó fősor, az optimális kulcsszavak kiválasztása. Bízd szakértőre: mi segítünk, hogy mely kulcsszavak azok, melyekkel a legoptimálisabban tudsz hirdetni, és olyan szövege írunk amire biztosan kattintanak.

Kérj most szövegírói konzultációt: Kattints most, hiszen nem csak a hirdetésekhez, a landing oldaladhoz is jól jön a segítsége.

Landing oldal: az oldalad, ahol eladsz: tudj meg többet!