Hogyan hirdess a facebookon?

A facebook hirdetések hatékonyságát nagyban meghatározza az üzenet, és célcsoport. A rendszerben lehetőség van, célcsoportot megszólítani a hirdetéseddel: több beállítási lehetőség van arra, hogy facebook oldaladat, vagy a honlapodat olyan felhasználóknak mutasd meg, akikre pont szükséged van.

Egyetlen példát hadd mondjunk: tételezzük fel, hogy bababoltod és baba webáruházad van, és anyukákat szeretnél megszólítani. A Facebook hirdetéseddel szűrhetsz az anyukákra, de szűrhetsz ezen felül úgy is, hogy milyen a családi állapota, vagy éppen mikor született a gyermeke. Ezek a felhasználók neked 3 célcsoport: van akinek van gyereke, van akinek lesz gyereke, és van aki valamiért nagyon érdeklődik a gyerektéma iránt.

Ám ezzel még nem teljes a hirdetésed, felvetődik még sok kérdés. Hiszen a 3 célcsoportot rengetegféleképp megszólíthatod, szegmentálhatod több üzenettel: ehhez jó, ha van egy  hozzáértő, akik értenek a nyelvükön, megírják a hirdetéseket, optimalizálják, és felügyelik azokat: így neked elég energiád marad a vevőket kiszolgálni.

Találkozzunk, mond el mit szeretnél elérni a facebookon. Több vevőt szeretnél? Meg akarod ismertetni a márkádat? Új vevőket szeretnél szerezni? Jobb szeretnél brandet építeni?

Találkozzunk: mond el mi a fő célod, beszéljük meg, hogyan segíthetek?

Hirdessünk, kommunikáljunk a Facebookon!