Tervezzünk Adwords kampányt

Az első Adwords kampányunk elindítása előtt, érdemes azt minél részletesebben megtervezni.
A tervezés nagyon összetett feladat: a teljesség igénye nélkül elmondunk néhány szempontot. Elsősorban meg kell határozni a költségkeretet. Közben tudnod kell ki a célcsoportod, őket milyen hirdetéssel lehet hatékonyan elérni? Milyen tartalmi elemeket használunk? Hogyan, milyen szöveggel tudunk pontosan hozzájuk szólni?

Mi a szolgáltatásunk, mik az előnyei, amiket érdemes kidomborítani? Milyen céloldalra visszük a látogatót, és mit várunk el tőle, mit tegyen ott? Mi a célja tehát a hirdetésünknek? Brandet építünk, feliratkozókat szeretnénk szerezni, netán szolgáltatást, terméket szeretnénk értékesíteni neki? Mennyi adwords hirdetési csoportot fogunk készíteni (egy webshop esetén ez akár több száz is lehet, hiszen sok a termék), és egy-egy hirdetéscsoportnak milyen hirdetési szöveget írunk?

Ha ezeket a kérdéseket átgondoltuk, és megvan a fejünkben a terv, hogy mit is szeretnénk: utána érdemes elkezdeni a megvalósítást: amely még mindig csak azt jelenti, hogy az alap beállításokat (hol hirdetünk, mikor hirdetünk, mekkora összegért hirdetünk) végeztük el.

Éppen ezért már az Adwords hirdetés tervezésekor érdemes szakértőhöz fordulni.
Tudtad például azt, hogy mi meg tudjuk neked mondani, hogy a cégedre jellemző kulcsszót, kulcsszavakat mennyien keresik egy hónapban?

Itt olvashatsz arról, hogyan lehet jó adwords szövegeket írni.

 Szakértő segítséget adunk. Kattints most.