Miért kell egy marketing szövegíró?

A marketingszövegek speciális szövegek. A feladatuk, hogy eladjanak:  azért teszed fel a honlapodra, jelenteted meg offline, vagy online felületeken, küldöd ki hírlevélbe, mert azt várod tőle, hogy a forgalmadat növelje.

Milyen a jó marketing szöveg?

Erre nagyon egyszerű a válsz: eléri a célját. Az én marketing szövegemnek például az lenne a feladata, hogy ha végigolvasod a honlapomat, akkor úgy dönts, hogy szeretnél velem találkozni, mert úgy véled, hogy hasznos lenne ha együtt dolgoznánk.

Nehéz a választás. Segíthetek?

Bevallom, elég sarkos véleményem van a marketingszöveg írásról. Ha te olyan marketing szövegíróban bízol, aki azt ígéri most azonnal  ad neked 10 tippet, hogy írj marketing szöveget, vagy 50 vevőszerző tippet, vagy épp kijelenti, hogy Ő tudja melyik a legjobb 100 tárgymező (csak add már meg a mailcímedet, hogy a csodálatos tudást elküldhesse neked) akkor két dolgot tehetsz. Elhiszed, és akkor dolgozhatsz a „szövegváros hercegével” vagy a „vevőszerző marketingtippek angyalával” netán a „turbószövegíróval” legyenek ők bárkik, és legyen a hatékonyságuk bármilyen.

Azonban ha  te sem bízol a  külföldről átvett,  itthon soha nem tesztelt tippekben, ha te sem hiszed el, hogy van 20 biztos vevőszerző ötlet, amit egyébként azonnal meg is kapsz ingyen, ha Te sem szereted, ha sablonokból dolgozik valaki, vagy te is unod a konkurenciád tukmáló szövegeit: egyszóval igazi szövegekre vágysz, mesevilág nélkül: akkor én vagyok a te embered.

 Cserébe újságírás diplomám van, számtalan sikeres kampányt készítettem, jelent meg könyvem, publikáltam az Élet és Irodalomban, szaklapokban, nem csak egy stílusban tudok írni.

Én nem magamat akarom eladni neked:  a  Te termékeidet, szolgáltatásaidat fogom eladni a szövegeimmel.

Szívesen várom a megkeresésedet, akár most ebben a pillanatban.